Reklamacije
Sve reklamacije na pruženu uslugu kupac može uputiti jedino putem e-maila na adresu [email protected]. Reklamacija na izvršenu uslugu može se podnijeti u roku od 5 radnih dana od izvršenja usluge. Kupac ne može otkazati uslugu ukoliko je već izvršio uplatu, tj. novac neće biti refundiran, osim u slučaju da se usluga nije pružila.
Ukoliko Nova Pobjeda d.o.o. po sopstvenom i apsolutnom nahođenju odredi da se usluga ne može završiti, jedina i isključiva kompenzacija će biti procijenjeni povraćaj uplate, na osnovu preostalog vremena za izvršenje kompletne usluge.
Povraćaj sredstava
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korišćena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtjev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.